Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

ePartner-ju želimo obiskovalcem ponuditi blago in storitve pod najugodnejšimi pogoji. Pri tem zagotavljamo hitro in zanesljivo dostavo. Posebno skrb posvečamo razvoju okolja, ki omogoča enostavno nakupovanje, informiranju kupcev ter spoštovanju zasebnosti in varnosti naših obiskovalcev ter uporabnikov. 
Partner d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko ePartner-ja urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve ePartner-ja ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. 

NAROČANJE 

Partner d.o.o. preko e-Partner-ja sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po prejemu obvestila, da je naročilo v obdelavi preklic naročila ni možen.
Vse slike artiklov v ePartnerju so simbolične.

ZAVRNITEV NAROČILA 

Partner d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne. Prosimo, preberite si tudi poglavje Vračilo blaga! 

KOMERCIALNI POGOJI 

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko ePartner-ja. Kupec lahko preko ePartner-ja naročeno blago prevzame, pregleda in se o naročenem blagu dodatno informira ter plača kupnino tudi na sedežu podjetja Partner d.o.o. v Metliki. 

VELJAVNOST PONUDBE 

Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine ePartner. 

OBDELAVA NAROČILA 

ePartner bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom ob 11. uri in ob 14.30 uri preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure. 

PREVZEM IN DOSTAVA 

Dobavni rok prične teči drugi delovni dan po prejemu naročila oziroma potrdila o plačilu. 
Kupec lahko na lastno željo naročeno blago prevzame na sedežu Partner d.o.o., Cesta bratstva in enotnosti 57, 8330 Metlika, vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 7.00 in 19.00 uro. 
Na željo kupca bo dostavo naročenega blaga izvedel ePartner skladno s pravili in ceno dostave. 

GARANCIJA IN POOBLAŠČENI SERVISI

Vsi izdelki v prodaji v ePartner imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. V ePartner se bomo potrudili, da bo uveljavljanje garancije možno ob izpolnitvi naslednjih minimalnih kriterijev: garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer ni to drugače definirano. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno. Garancija preneha veljati pri: 
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....) 
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja. 
- pri spremembah na aparatu 
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd. 
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu 
- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb 
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka 
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja 

Seznam pooblaščenih serviserjev po področjih:
računalniki Lenovo; ITS INTERTRADE, IT STORITVE D.O.O., Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana
računalniki HP, tiskalniki HP, EPSON, CANON; BIROTEHNA d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana-Dobrunje
tiskalniki BROTHER; Trion d.o.o., Brnčičeva 13, 1000 Ljubljana, 01/56 34 060

Ostali pooblaščeni servisi so navedeni v garancijah ali priloženih navodilih.
Garancija velja le pod na garancijskih listih navedenimi pogoji. V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na partner@partner.si 

VRAČILO BLAGA 

Kupec lahko od nakupa odstopi brez navedbe razloga v 15 dneh po oddaji spletnega naročila, ki se smatra kot sklenitev pogodbe o dobavi. Kupci, ki blago naročijo in jim ga dostavimo na dom ali drugo željeno lokacijo, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, nas o tem pisno obvestijo po elektronski pošti trgovina@partner.si v 15 dneh od prejema blaga. Blago vrnejo v roku 30 dni po posredovanem obvestilu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih: 
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže, pri avdio in video posnetkih, knjigah ter računalniških programih 
- če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij 
- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer: blago s tiskom po naročilu kupca, ...) 
- če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana, …) 

Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili po poštni nakaznici ali na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). 

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE 

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo ePartner pričakujemo vaše sporočilo na naslov trgovina@partner.si. 

NAČINI PLAČILA 

V spletni trgovini ePartner so na voljo tri načini plačila:
- plačilo s plačilnim nalogom; Kupec po potrditvi naročila na navedeni elektronski naslov dobi potrditev naročila v obliki predračuna, ki ga poravna prek plačilnega naloga IBAN. 
- plačilo po povzetju; Plačilo po povzetju pomeni, da blago plačate z gotovino ali bančnimi karticami dostavni službi pri prevzemu blaga. Pri plačilu z bančnimi karticami dostavni službi, vam le-ta obračuna provizijo v višini 1,43% vrednosti nakupa. Kupec po elektronski pošti dobi potrdilo o naročilu. 
- plačilo s PayPal; Pri plačilu s Paypal-om se vas po potrditvi naročila preusmerimo na PayPal. Plačilo se opravi v angleškem jeziku, saj ponudnik storitve nima slovenskega vmesnika. V kolikor ste PayPal že registrirani se lahko prijavite, drugače pa opravite registracijo ali pa opravite nakup s plačilnimi karticami brez registracije. Na PayPal potrdite nakup in preusmerjeni boste nazaj v ePartner spletno trgovino. Na ta način lahko plačate s sredstvi, ki jih imate na Paypal računu ali s kreditnimi karticami. 
Več o storitvi PayPal.
 
Secured by PayPal

PLAČILNI POGOJI IN OBROČNI NAKUP

Vse navedene cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Plačilni pogoji so odvisni od načina plačila, ki ga izberete pri nakupu. 

DOSTAVA

V ePartner kupljeno blago bomo dostavili kjerkoli v Sloveniji po enaki ceni, ne glede na oddaljenost kupca od našega skladišča. Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej. 
Ob nakupu v vrednosti 50€ ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno na željeni naslov. Za nakupe do 49,99€ obračunamo znesek pošiljanja v višini 4,82€.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenija. 

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. 

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi Parcel Shop enoto v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote. 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun. 

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta. Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: http://www.gls-slovenia.si/

Za vsa dodatna vprašanja oziroma pripombe na pošiljko nas kontaktirajte preko e-pošte trgovina@partner.si ali po telefonu 07 30 63 470.